Uitreiking cheque opbrengst Het Glazen Pietenhuis 2016

Uitreiking cheque aan KVW Schijndel
en Jeugd Vakantie Werk Wijbosch.
Samen mogen ze de opbrengst van het Glazen Pietenhuis 2016 verdelen.

Het definitieve eindbedrag dit jaar, voor het eerst georganiseerd door Stichting Sinterklaas Schijndel, is zaterdagmorgen 14 januari bekend gemaakt. Een schitterende opbrengst van €2.661,58 hebben vijf pieten: Fluitpiet, Trubbelpiet, Tjipo, Tjapo en Keukenpiet in drie dagen bij elkaar gehaald. Van 11 tot en met 13 november zaten de trouwe knechten van Sinterklaas voor de derde keer opgesloten in het Glazenpietenhuis op de markt. De goede doelen van 2016 waren Kindervakantieweek Schijndel (KVW Schijndel) en Jeugdvakantiewerk Wijbosch (JVW).
Voorzitter van Stichting Sinterklaas Schijndel, Lambèr Gevers, was vereerd het mooie bedrag te kunnen aanbieden aan beide vertegenwoordigers, Arthur Rijken van KVW Schijndel en Marieke vd Wijst van JVW Wijbosch. Met een brede glimlach werd de cheque in ontvangst genomen en de toezegging gedaan dat het goed besteed gaat worden bij de komende vakantieweken. Namens Stichting Sinterklaas Schijndel hartelijk dank aan iedereen die op welke wijze dan ook een bijdrage heeft geleverd aan dit mooie project
“Het Glazenpietenhuis”
Schijndel bedankt! Op de foto de overhandiging van de cheque..