Sylvia Kelders en Mirthe Spierings Sinterklaasvrienden van 2016

Schijndel – Voor de tweede maal werd dit jaar de award Sinterklaasvriend van het jaar uitgereikt. Sylvia Kelders won de award in de categorie 18+.

sylviaAl jaren zet zij zich, samen met het hele gezin, in voor de sinterklaasactiviteiten in Schijndel. Naast de uiterlijke verzorging van de pieten, is ze ook niet te beroerd om mee te dansen als clown tijdens de sinterklaasfeesten in het Elde College.Sinds kort zit ze in het bestuur van Stichting Sinterklaas Schijndel en dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat Sylvia de meeste punten van de jury kreeg.

De categorie 18- is voor iedereen die dol is op Sinterklaas. Of het nu de grootste fan van de goedheiligman is, of iemand die zich inspant in de sinterklaasperiode.
mirtheMirthe Smits is een grote fan die ieder jaar niet kan wachten tot Sint in het land is. Een fan die het na een ongelofelijk zware tijd volgens de jury verdiende om even in het zonnetje gezet te worden.

Jury
De jury bestond dit jaar uit de 3J’s. Jacqueline Bijnen, Johan van Gerwen en José Gevers hebben hun oordeel gegeven over alle binnengekomen nominatie. Dit mondde uit in de volgende top 3’s:

Boven de 18
Sylvia Kelders
Hans Fassbender
Antoine Bosmans

Hans en Antoine eindigden op een gedeelde tweede plaats.

Onder de 18
Mirthe Smits